10/04 -
19:30

Cities Connection Project | NUA arquitectures + HAZ arquitectura

Més informació

Conferència . Tarragona

Organitza

Centre Obert d’Arquitectura
COAC

Lloc

Sala d'actes
Carrer Sant Llorenç, 20-22
Tarragona

Horari

A les 19:30 h

Preu

Gratuït

Coorganitzadors

27 apartaments a Salou, NUA arquitectures i Centre de Vida Comunitària de Trinitat Vella, HAZ arquitectura © 27 apartaments a Salou, NUA arquitectures i Centre de Vida Comunitària de Trinitat Vella, HAZ arquitectura
Més informació

Dins de la programació de ‘Cities Connection Project · Arquitectures en transició’ tenim l’oportunitat d’escoltar una conferència dels arquitectes de l’estudi NUA arquitectures HAZ arquitectura.

A NUA arquitectures exploren i treballen en àmbits d’arquitectura i disseny en totes les escales mitjançant estratègies sensibles amb la memòria dels llocs i amb el medi ambient. Busquen donar respostes als reptes socials i culturals contemporanis de les ciutats i els territoris a través d’intervencions que tenen com a objectiu principal millorar la vida de les persones.

HAZ arquitectura ho formen un equip intern de professionals de l’arquitectura i una sèrie de col·laboradors externs (estructures, instal·lacions, geotècnia, pressupostos, control mediambiental) que treballen conjuntament en el desenvolupament dels projectes. L’excel·lència i la sostenibilitat mediambiental són els seus majors compromisos.

La programació de Cities Connection Project · Arquitectures en transició’ inclou una exposició que es podrà veure del 20 de febrer al 11 d’abril, a la sala d’exposicions del COAC Tarragona, i de tres conferències:

20/02 · 19:30 h | h3o architects + Thomas Weckerle
13/03 · 19:30 h | Maira arquitectes + Ballast architectes
10/04 · 19:30 h | NUA arquitectures + HAZ arquitectura

 

L’organització es reserva la possibilitat de modificar el contingut d’aquest programa.

Propers esdeveniments

Totes les activitats